10 months down ✔️ 2 to go

Hey guys 👋 can I just say... how QUICK did October fly by? 😐 I swear its one of the quickest months we've had this year or maybe it just seemed to go so quick after the dragging September we had. Anyways, its officially November now, which I personally think is one of the less exciting months of [...]

The Mystery Blogger Award

  Hey guys 👋 did the title give away what todays post is about 😅 I wanna say a huge thank you to Hollie's Blog for my FIRST ever Mystery Blogger award & I also wanna say sorry for doing it SO bloody late 🙈 I check my notifications when I get tagged in award/tag posts & then [...]

HOW MY PINTEREST BLEW UP 😱📈

Hey guys 👋 let me just insert some screenshots to start of this blogpost cause I have been documenting the blow up on my Twitter account (which you should definitely be following btw 😜 ...if you aren't already 👀). Let me just say though, to some of you hardcore pinners 📌 / social media queens & kings this might not be [...]

Nine months down ✔️ 3 to go 🍂

Hey guys 👋 its officially the second BEST month of the year 🗓, July obviously being the best month since thats my Birthday Month 🎈 but right now its October which means I'm so living for all things Autumnal 🍂🎃🕸🍁🐿👻 I'm so ready for these crispy dark mornings & I'm even more excited for Winter Wonderland 😍. Also [...]

25 things I CANT stand 😤

Hey guys 👋 I'm back again with another blogpost woohoo 💃 I'm like on a blogging roll atm & I hope it doesn't end haha 😅 Today's post is gonna be slightly different to my usual beauty post as I'm gonna be talking all about my pet peeves... things I just absolutely cannot stand. That being said I'm [...]

Eight months down ✔️ 4 to go

Hey everyone 👋 I'm back again with a monthly post 🗓 Its September & it feels so strange not moving out to go back to university! I'm sure so many of you feel the same way, September is that month where a students year really starts, forget New Years & all of that September has always been [...]

23 things I learned in 23 years

Hey guys 👋 I hope you're having a lovely week so far, its nearly friday so hang in there! 😅 ...Not too long ago I turned 23 🎈 & I ran a Twitter poll asking you guys whether I should do a "23 things I learned in 23 years" post & I received a decent amount of responses [...]

NORDSTROM wishlist 🤑

Hey guys 👋 in my Six months down ✔️ 6 to go post I mentioned that I came across a website called NORDSTROM, which I'm guessing is a huge department style store like the equivalent of hmmmm 🤔 House of Fraser in the UK? (let me know if I'm on the right path here guys 👇) I asked if anyone [...]